maandag 1 augustus 2016

Dag 24. Onze laatste dag in de villa

Vandaag gaan we niet veel meer doen. We willen opruimen, wassen en de koffers verder inpakken, maar ook nog van de zon en het zwembad genieten. Zo hebben we de hele dag wat rondgehangen. Voor het avondeten wilden de kids nog een keer naar de Mc Donalds en daar zit ook de Walmart en die wilden ze ook graag nog een keer bezoeken. Bij de Walmart heb ik nog wat aspirines, melatonine en een verzachtende zalf voor de gewrichten gekocht.

Thuis probeerden Raymon en Sharon online in te checken en dit lukte niet. Even twijfelde Sharon of ze wel een terugvlucht had geboekt. Met moeders hulp is het online inchecken nog gelukt! Ze vliegen terug met United en niet met Lufthansa bleek en via de site van United konden ze online in checken.  Raymon had op de heenvlucht die door de omweg via Miami ook nog een stuk langer had geduurd met zijn knieën tegen de andere stoel aan gezeten. Hij wilde wel upgraden naar een Economy Plus stoel. Toen ook nog bleek dat ze opeens niet meer naast elkaar zaten op de lange vlucht van Washington naar Amsterdam.Voor een upgrade moest je wel 132 dollar per pp bijbetalen maar na overleg hebben ze dit toch gedaan. Ze zitten nu bij een nooduitgang rij 19 stoel A en B.

Toen dit alles was geregeld ben ik naar bed gegaan om nog een stuk van een serie op Netflix te kijken. We hebben hier in Amerika onze eigen Netflix maar omdat we op een Amerikaanse Wifi zitten veel meer keus van Amerikaanse series en films. Jammer dat ik de serie thuis niet verder kijken kan!

Morgenvroeg gaan we eerst Raymon en Sharon wegbrengen naar MCO. Zij vliegen om 13.40 uur richting Washington. Daarna rijden we terug en gaan we onze spullen verder pakken om 's middags richting Fort Myers/Estero te rijden waar we nog een nacht in het hotel slapen en dinsdag vertrekken via Atlanta naar Düsseldorf.

1. He wat jammer alweer de laatste dag in de villa.
    Ja de tijd vliegt voorbij als het gezellig is.
    Maar wat hebben jullie genoten.
    Alvast een goed vlucht terug

2. Jeetje wat is die tijd omgevlogen. Alvast een goede vlucht !!

3. Jammer dat het einde van de vakantie weer in zicht is... goede reis terug!