donderdag 4 augustus 2016

Dag 27. De terugreis Atlanta - Düsseldorf - Meppel

Om 17.59 uur (11.59 uur Nederlandse tijd) zouden we op stijgen in Atlanta. Dit werd iets later want het was druk op de baan. De vliegtuigen stonden in twee rijen om te mogen opstijgen. Er werd geritst volgens mij! Ook wel leuk omdat eens te zien.
Ik heb meerdere foto's gemaakt vanuit het raampje. Ik wilde proberen om steeds meer vliegtuigen op één foto te laten zien. Had er op een gegeven moment vier inclusief ons eigen toestel. Maar toen we bijna aan de beurt waren kon ik de beide rijen zien en had ik nog meer vliegtuigen op één foto.




Ik krijg de foto's helaas niet in beeld om hier tussen te voegen op dit moment. Vervelend maar ook jammer maar het is even niet anders.

Bij de boeking vorig jaar augustus had ik meteen Comfort Plus stoelen met bijbetaling gereserveerd. Dat zit toch net iets ruimer allemaal. We zaten weer vooraan op rij 17 en 18. Door de heftige thunderstorms waren er heel veel vluchten verlaat waardoor er veel mensen de vlucht naar Düsseldorf  niet hebben kunnen halen. Er waren dus nog best veel plekken vrij. Ik heb meteen gevraagd of ik daar dan mocht zitten en dat mocht. Ik ben dus achter Jasmine gaan zitten en kon ook heerlijk tegen het raam aanleunen en slapen. 
Ik heb met de Melatonine en Paracetamol ( had wat hoofdpijn) redelijk kunnen slapen. Sjaak ook nog eventjes maar Robbie en Jasmine niet. Ik vond de vlucht snel gaan en we landden dan ook om 8.25 uur in Düsseldorf. We konden er snel uit en stonden zo bij de bagageband. Eerst ook nog de toilet op gezocht. Inmiddels had Jasnine in het vliegtuig ook al paracetamol geslikt ivm de heftige buikpijn die ze had. En dit werd alleen maar erger. Ze moest er bijna van overgeven. Gelukkig kwamen de koffers ook snel en konden we daarna naar de vertrekhal met de lift. Daar heb ik snel ParkenFlughafen gebeld om te vragen ons op te halen. Bij het bedrijf aangekomen stond onze auto al klaar. Jasmine is hier nog een keer naar de wc geweest. Wij hebben ondertussen de koffers in de auto kunnen zetten. Was nog spannend of dit zou lukken, want op de heenweg hadden we één koffer minder. Maar het kon net. Om 9.38 uur reden we Düsseldorf al uit. Eigenlijk de hele weg regen gehad. Wat naar om met dit slechte weer thuis te komen. Om 11.37 uur waren we thuis in Meppel. 

Ik wil iedereen die heeft meegelezen heel er bedanken. Ook bedankt nog voor de leuke reacties!





6 opmerkingen:

  1. gelukkig alles goed gegaan en jullie zijn weer thuis, dankjewel voor het delen van jullie belevenissen en hoop misschien tot volgend jaar groetjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij, dat jullie allemaal weer heelhuids thuis aangekomen zijn. Het zal voor jullie een onvergeetlijke ervaring zijn om met de hele familie, al die avonturen te hebben beleefd. Nu maar even tot rust komen. Wij vonden het leuk om jullie te volgen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig allemaal goed gegaan. Welkom thuis en bedankt voor de blog. Vond het leuk om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het blog, met veel plezier meegelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn. Ik vond het erg leuk om met jullie mee te genieten en heb weer aardig wat tips verzameld. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg bedankt voor je tip van KLM Customer care voor de beschadigde koffer. Ik heb vandaag de aanvraag ingediend.
    Leuke blog, nu weer thuis, wij gisteren, vandaag weer gewerkt! Tot volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen