maandag 1 augustus 2016

Dag 23. Nog een keer Eagle Ridge Mall en zonnen nu het nog kan

Heerlijk relaxt de dag begonnen met voor mij kijken of er reacties zijn maar ook lees ik graag andere blogs. Het lukt me niet om alles bij te houden, maar dat haal ik thuis wel weer in. Het einde nadert aardig voor ons. Echt heel jammer maar het is ook goed zo. We zijn nog nooit zo lang op vakantie geweest.

Maar goed we genieten nog wel! Ik ben met de meiden nog een keer naar de Eagle Ridge Mall gereden. Eerst de rank even bijgevuld en zo tegen kwart voor 11 zijn we vertrokken. Het is een half uurtje rijden over de Highway 27. De auto weer bij Sears neergezet en toen eerst op zoek naar het camouflagejasje. Het jasje wat Sharon de vorige keer had gepast had ik over een ander groen effen jasje teruggehangen en zo hing het nog steeds. Hij was er dus nog gelukkig. Nog steeds met extra korting op de afgeprijsde prijs. Ik kon mijn punten inleveren dus ging er nog eens iets van 10 dollar af. Nou dit was in ieder geval gelukt! Daarna naar de Victoria Secret om de BH van Jasmine te ruilen. Hier duurde het allemaal heel lang en dat vinden wij toch al bij alle winkels! Maar uiteindelijk hadden ze nog de juiste voor haar! Gelukkig maar! De meiden hebben hier ook nog een parfumroller gekocht en ik heb er één van Sharon gekregen. Nu nog naar Bath & Bodywork. Onze lievelingswinkel! Hier heb ik nog wat gekocht maar de meiden uireindelijk ook nog. We hadden kortingsbonnen gekregen de vorige keer die pas in augustus geldig waren en die hebben we nog kunnen inleveren. Die meiden zeiden tegen mij dat gaan ze vast niet doen omdat het nog geen augustus is. Ik ben dan zo vragen kost niks. Dus in mijn gebrekkige engels vroeg ik of we al gebruik konden maken van de extra korting ? En ja hoor natuurlijk mocht dat. Zij hanteren drie dagen voor de maand en drie dagen na de maand als actietermijn. Nou dat zou in Nederland niet zo maar gaan. De actie was als je voor 30 dollar wat kocht kreeg je 10 dollar korting. Ik had twee kaarten in mijn tas en Sharon stond bij de andere kassa. Mam heb je voor mij ook zo'n kaart uiteraard had ik dat voor haar. Zo hadden we toch 20 dollar korting. Uiteraard kregen we ook nog ern nieuwe actiekaart mee. We hebben buiten de winkel op een bankje onze strategie bepaald wat nu te doen. Sharon had namelijk een mooi toilettas gekocht en met de korting leek Jasmine dit ook nog wel wat. Er moest nog wat bij worden gekocht om weer aan 30 dollar te komen, maar toch zijn we opnieuw naar binnen gegaan om dit te kopen. Na dit alles hadden we wel trek gekregen. Bij de Starbucks hebben we een heerlijke Strawberry & creme gehaald en dat vult ook. Daarvoor ook nog voor Robbie een Nike Rugtas gekocht die hij als handbagage mee terug kan nemen.

Ze hebben in deze mall die wel wat ouderwetser aandoet ook een winkel met bruids- en gala jurken met heel heel veeeeeeel glitters! Jasmine wilde wel een jurk passen, maar dat vond ik niet oké.
Om half 3 waren we weer thuis. Robbie wilde nog wel even met mij mee naar de Dollar Tree. We wilden nog een vacuumzakken kopen. We zitten vlakbij Posner Park dus daar naartoe gereden. Ik had wel tegen Robbie gezegd dat ik ook naar de JC Penney wilde. Die zit helemaal achteraan en daar waren we nog helemaal niet geweest. Komen we daar en wat blijkt? Zit daar een hele mooie JCPenney winkel met een Sephora erin. Nooit geweten en dat we daar nu pas achter komen. De meiden nog lachend wat foto's geappt. Die baalden dat ze niet mee waren.  Robbie en ik zijn ook nog even bij de Best Buy naar binnen geweest. Ook een mooie grote winkel. Hierna zijn we via de Dollar Tree naar huis gereden.

Voor het avondeten wilde ik naar Applebees. Toen we in de auto stapten stond de binnenverlichting nog aan. Dat zou betekenen dat er een deur niet goed dicht was. Wij alle deuren nog een keer dicht gedaan, maar nog steeds bleef het licht branden. Ook de achterklep een paar keer geprobeerd en die zou niet goed meer sluiten. Op het dashboard gekeken of er een knop was waarmee we de verlichting konden uitzetten. Nou niks wat er op leek. Uiteindelijk toch maar naar Applebees gereden. We hadden meteen een tafel en het was er al best druk. Veel families met kleine huilende/jankende kinderen. Zijn we niet meer gewend! Toch zat het mij niet helemaal lekker dat de verlichting niet meer uit ging. Straks hadden we de accu leeg! Bij de Applebees hadden free Wifi en ik ben meteen gaan mailen met Alamo. Ik kreeg eigenlijk heel snel een antwoord terug dat het uitgezet kon worden met een bepaalde knop op het dashboard. Ik heb Sjaak gevraagd of hij dit meteen even wilde proberen en Robbie en Raymon zijn meegelopen naar de auto. Inmiddels hadden we het voorgerecht al op tafel gekregen. De mannen kwamen gelukkig snel lachend terug. Het knopje van de verlichting zelf kon je draaien voor de verschillende opties maar ook nog indrukken en dat was voor de binnenverlichting. Probleem opgelost! Wat een opluchting want ik voelde me wel schuldig omdat ik de hele dag in die auto had gereden. We hebben daarna weer lekker kunnen eten! 


Na het eten zijn we op de terugweg toch ook nog even langs de JC Penney gereden. Ik heb daar nog een nette broek voot het werk gekocht. Sharon nog wat bij de Sephora waarbij ze ook alweer wat punten kon inleveren. Daarna naar de Twistee Treat voor een ijsje. Ik hoefde geen ijs en ben nog naar de Dollar Tree gelopen voor plakband. Alle flesjes en make-up plakken we extra dicht met plakband. Twee jaar terug is een nieuw flesje bij Sharon in de koffer toch gaan lekken en dat willen we hiermee voorkomen. Thuisgekomen zijn we nog even met de koffers inpakken bezig geweest. Het blijft altijd spannend om alles mee te krijgen.
Bij Posner Park kijkend richting de I4 zagen we de zon ondergaan en hier heb ik deze foto van
gemaakt.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je weer energie hebt gevonden om te bloggen. Ben weer even bijgelezen. Wat is het warm he! Het valt ons op dat het dit jaar weinig regent en of onweert. Lekker dat jullie zo goed kunnen slagen met winkelen! En ja, jullie zijn wel heel lang op vakantie. Lekker hoor! Geniet van de laatste dagen!

    BeantwoordenVerwijderen