dinsdag 2 augustus 2016

Dag 25. Terug naar Fort Myers/Estero

Vandaag gingen Sjaak en ik eerst Raymon en Sharon wegbrengen naar het vliegveld in Orlando (MCO).  Inmiddels weten we dat ze veilig thuis zijn gekomen !

Jasmine en ik zijn om kwart over 12 nog naar Sh-booms Icecream & Sweet Treats gereden. Bedenk me nu net ook dat ik daar helemaal geen foto's heb gemaakt. Jammer ziet er heel erg vijftiger jaren uit. Ze hebben daar heerlijk ijs en Jasmine wilde daar nog een keer naar terug. Beetje rare tijd om ijs te eten maar het kan nu nog! We hebben nog een tijdje met de eigenaresse gepraat die zo als ze vertelde ook makelaar is. Was nog wel even gezellig. Voor de FloridaForumleden als jullie in de buurt zijn echt een keer langs gaan. Ze hebben ook vaak aanbiedingen via Groupon. 42649 Highway 27, Davenport.

Thuisgekomen de laatste troep opgeruimd en spullen ingepakt. De eerste wassen van het beddengoed al gedraaid en zelfs al droog kunnen opvouwen. Scheelt de schoonmaakster weer.

Wij vertrokken om 13.40 uur (gelijk aan de tijd wanneer Raymon en Sharon naar Washington vliegen) de villa om via Haines City en Winter Haven richting Fort Myers te rijden naar ons hotel voor de laatste nacht.





Onderweg van alles tegengekomen en bij Fort Meade nog even uit de auto gestapt om kort de benen te strekken. Dit was bij een park. Zag er wel mooi uit daar!



Voordat we de I75 op moesten zijn we nog bij een benzinepomp gestopt om wat koud drinken te kopen en Sjaak heeft daar nog cigaretten gekocht. Het begon op I75 nog even goed te onweren met de nodige hoosbuien. Ik vind dat altijd heel erg vervelend maar Sjaak blijft rustig doorrijden gelukkig. Om goed kwart voor 5 waren we bij het hotel. We hebben kamer 302 die er net zo uitziet als de kamer die we 8 juli hadden. Mooi ruim!  Met een slaapkamer met twee tweepersoonsbedden en een woonkamer met keuken met een slaapbed voor Robbie. We hadden geen zin meer om ergens naartoe te rijden voor het eten en we zijn dan ook naar de overkant gelopen naar Arby's om daar nog wat te eten. Ik heb heerlijke curly fries met een salade en een shake gehad. De anderen iets met kip en ook de curly fries.

Terug bij het hotel kon ik online inchecken in de computerruimte en daar de tickets al uitprinten. Was dat ook maar weer geregeld. Op de kamer hebben we nog lekker wat omgerommeld en zijn we om 22.00 uur gaan slapen.

6 opmerkingen:

  1. Nou dat valt me tegen mam, lekker ijs eten zonder mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad en ik heb lekker meegelezen. Goede thuisreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het weer voorbij is maar jullie kunnen terugkijken op een heerlijke vakantie. Bedankt voor het bloggen, het was leuk om mee te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad! En zo fijn dat we mee mochten genieten...😄. Welkom thuis!

    BeantwoordenVerwijderen