zaterdag 30 juli 2016

Dag 22. Burlington Coat Factory en The Florida Mall

Vandaag hadden we onze laatste shopdag gepland. Uiteindelijk zijn Sjaak en ik alleen met de beide meiden gegaan. De jongens vinden het shoppen maar niks. Om goed half tien zijn we vertrokken en op de I4 was het wel druk maar konden we nog redelijk goed doorrijden. Ik had gezien dat er in de buurt van de Florida Mall ook een Burlington Coat Factory zat en daar wilde ik eerst nog even kijken. Ik heb daar een tas en een portemonnee gekocht. Daarna zijn we bij de Florida Mall beland. En hebben de auto bij JC Penney neergezet. Deze mall is echt zo veranderd in de twee jaar nadat wij hier ook waren. Wat groot ook! We hebben eerst maar een plattegrond opgehaald om zo de winkels op te zoeken waarnaar we toe wilden. In de planning stond in ieder geval Victoria Secret, Sephora, MAC, Sears en Macy's.


Zo rond 13.00 uur hadden we we ook wel trek en zijn naar de foodcourt gelopen. We hebben daar wat eten bij Five Guys en Chicken Now gekocht. Sharon en ik hadden een shake van Five Guys en whauw wat zijn die lekker!

Bij de foodcourt zagen we ook dat het regende en goed ook. Na nog een paar foto's te hebben gemaakt van Carlo's Bakery zijn we richting de auto gelopen.


Maar eerst nog via Sears en nog wat ander winkels. Ik weet al niet meer goed welke winkels we hebben gehad. Zoveel gezien en bekeken.

Wat nog wel leuk is om te vertellen dat ik in de Florida Mall een man en een vrouw zag lopen waarbij ik dacht die vrouw ken ik. Ik heb haar aangesproken en eerst keek ze mij vreemd aan! Ik maar ik had het toch goed gezien zij is een oud collega van mij geweest. Ze herkende mij niet echt wat ik ook wel snap. Zij werkt al sinds 2008 niet meer bij mij en zij zat ook op een andere afdeling. Even met ze gepraat toch wel heel apart dat je een oud collega hier tegen komt! Voor mijn collega's die meelezen het was Gea (Rabo Meppel).

Bij Sears wilde Sharon nog graag een zelfde jasje kopen die Jasmine van de week ook bij Sears had gekocht. Helaas hebben ze die hier niet. Ik had ook bij mijn vorige aankoop heel veel punten verdiend bij hun, maar die kon ik niet op mijn account vinden. Ze hebben voor me gebeld en uiteindelijk heb ik van mijn 20 euro toch nog 10 euro ontvangen. Alleen nu het jasje hier niet te koop is, zal ik morgen nog naar die ander Sears rijden in Lake Wales. En daar mijn punten inleveren. Zo zie je maar weer toch niet de laatste shopdag!

Zo rond drie uur waren we weer bij de auto en hadden we er wel genoeg van. Het regende nog steeds en het onweerde ook. Onze Betty (Garmin) gauw verteld dat we naar huis wilden, maar dat viel nog niet mee. Het was heel erg druk op de weg. Ze zijn ook overal hier met de weg bezig. En toen kregen we ook nog een echt heftige hoosbui over ons heen waarbij je bijna de weg niet meer kon zien. Ik vind dat maar niks en ben dan blij dat Sjaak rijdt. Door dit weer reed iedereen heel voorzichtig en hebben we eigenlijk hele grote stukken van de route in de file of langzaam gereden. Ook op de I4 was het druk zelfs tot aan onze afslag 55. Om tien voor vier waren we dan toch thuis en konden we snel naar de wc. We hadden alle vier een volle blaas. En dan is het zo handig dat je hier gewoon 4 toiletten hebt. Wat een luxe hier toch! Daar genieten we ook echt van. Thuis moeten we het met twee doen en maar één badkamer.

Na het bijkomen toch besloten dat we wat gingen eten bij de Burger King in Haines City en daar bij
de Walmart nog wat boodschappen te halen. Sharon was zo moe en ging niet mee.

Bij de Walmart heeft Jasmine haar planner die ze vorige week hier had gekocht kunnen ruilen. In die van haar kwam na de maand April de maand Juni en daarna Mei weer. Niet echt handig natuurlijk. Ik bewaar altijd de kassabonnen ,maar van de Walmart had ik niet alles bewaard. Gelukkig zijn ze hier heel soepel en ook zonder bon is het gelukt om te ruilen. We waren ze haar paspoort nodig en die had ik gelukkig wel bij me in de tas. Zo probleem weer opgelost. Ook zag Jasmine nu de concealer waar Sharon en zij al heel lang naar op zoek waren en die heeft ze ook nog maar meegenomen. Verder hebben we nog wat brood en fruit en yoghurt gekocht. Over het brood kun je heel duidelijk zijn. Goed brood kun je hier slecht krijgen en of heel duur. Er wordt dus elke dag brood geroosterd en af en toe kopen we ook bagels. Ik zelf eet meestal yoghurt met havermout als ontbijt net als thuis.

Weer thuis was Sharon ook weer wakker en heeft later nog een broodje gegeten wat we voor haar hadden meegenomen. Ook zijn Raymon en Sharon begonnen om al war spullen in de koffer te doen. Ze hebben de koffers ook al gewogen en ik geloof dat er nog wel wat bij kan : ) !!!

We willen dit weekend niet zoveel meer doen. Nog lekker uitrusten en hoplijk genieten van het mooie weer. Ik zal nog wel naar de Eagle Ridge Mall rijden. Sharon wil nog naar Sears en Bath and Bodyworks en Jasmine kwam er gisteravond achter dat ze bij Victoria Secret niet de BH had gekocht die ze in de paskamer had gepast. Blijkt toch een ander soort te zijn. Dat wordt ruilen of retourneren? Fijn voor haar dat ze er nu nog is achter gekomen.


7 opmerkingen:

  1. Blijft leuk dat shoppen daar. En zeker als het toch regent. Publix heeft in ieder geval een stuk beter brood dan de Wallmart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een nuttig dagje. Florida Mall is prachtig. En inderdaad, Publix heeft heerlijk brood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaan de dagen toch snel voorbij he! Maar toch weer wat gescoord! Florida Mall ks zeker erg veranderd, maar wel mooi geworden! Geniet nog lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke shopdag!!
    Ben ook benieuwd naar de Carlos bakery daar!! Was vorig jaar nog net niet open..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk shopdagje, we hebben hier ook regelmatig een bui.
    Bij de Publix hebben ze heerlijk brood en andere verse producten, maar niet goedkoop!
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shoppen niet leuk daar, die mannen weten niet wat ze missen 😉. Florida Mall vinden wij ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik liep al een aantal dagen achter dus net even bijgelezen. Wat heerlijk dat jullie nu lekkerder weer hebben als de vorige keer!! Het is altijd afwachten wat je krijgt. En wat betreft het shoppen dat is echt heerlijk daar en vooral inderdaad de extra kortingen die je kunt krijgen :-) Geniet nog lekker van de rest van jullie vakantie ik blijf gezellig meelezen en hopen dat we zelf ook snel weer een keer die kant op kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen