donderdag 17 juli 2014

Dag 17. To rest and of course shopping

De dag van gisteren had veel van onze energie gebruikt dus vandaag maar weer rustig aan doen. 's Morgens eerst om 8.00 uur met mijn moeder geskypt en meteen afspraak voor half 11 gemaakt omdat dan de kids ook wakker zouden zijn. Sjaak en ik zijn om half 9 naar de Publix gereden om boodschappen te doen. Vooral water en brood was op. Thuis gekomen hebben we ontbeten en is iedereen weer lui ergens wat gaan zitten en liggen. Genoeg plek in dit huis! Helaas kon er niet worden gezwommen om half 11 begon het te regenen en te onweren. Het heeft de hele dag wel wat geregend. Ik was al blij dat we nu niet in een park zaten met dit weer. Dat is ook wel echt een nadeel van dit seizoen in Florida! Om half 11 heeft iedereen ook nog weer met opa en oma geskypt. 
Ik heb de hele dag wassen gedraaid en ben toch ook maar de koffers te voorschijn gaan halen. Hier heb ik de eerste spullen al weer ingelegd. Ik had ook heel erg hoofdpijn (water tekort?) en ben dus nog gaan slapen. Rond 16.00 uur werd ik wakker gemaakt door Robbie die vond dat we vandaag nog maar een keer naar Texas Roadhouse moesten gaan om te eten. Zo gezegd zo gedaan. Om half 6 mooi op tijd waren we daar en hebben weer lekker gegeten. 
Hierna zijn we toch nog een keer naar de Premium outlet -Vineland gereden en hebben we allen nog heel veel kleding met allerlei korting bij de GAP store gekocht. Tassen vol, oeps als het maar allemaal mee kan!!? Daarna ook nog naar de Walmart gereden voor nog wat aankopen. Toen snel naar huis. Het was alweer na tienen toen we thuiskwamen. De aankopen nog weer bekeken en de kaartjes eraf gehaald en toen kon het meteen de koffer in. Ik sliep pas na twaalven en morgen gaan we nog een keer naar de Universal. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten