woensdag 23 juli 2014

Dag 23. Back to reality

Vanmorgen om kwart voor 8 opgestaan na een goede nacht slaap. De was gedaan en toen naar beneden nog weer spullen opgeruimd. Ik heb deze keer weinig was maar al de nieuwe aankopen moeten weer een plek krijgen. Zal wel een paar dagen duren. Tussendoor een broodje gegeten en ook veel blogs van andere Florida gangers bijgelezen. Heimwee? 
De rest van de familie kwam er ook al af en Sjaak en ik hebben even samen koffie gedronken. Jasmine moest naar de DA drogist want ze had geen dagcreme meer! Ja en daar kun je geen dag zonder natuurlijk! 
Tegen elven werd ik toch nog moe en heb nog even op bed gelegen en zelfs nog even geslapen. Daarna gedoucht en toen zijn we maar even naar de C1000 gegaan voor wat boodschappen. Echt wennen. 

Toen we de boodschappen hadden opgeruimd ben ik nog even naar mijn vriendin Agnes gelopen. Zij vliegen vannacht naar Kos. Ik kon niet zo lang blijven want we zouden ook naar mijn ouders gaan. Vaste traditie als we op vakantie gaan eten we de volgende dag bij mijn ouders. Mijn moeder kookt dan heerlijk Nederlandse pot. In dit geval rundvlees, aardappelen, bonen en voor Jasmine bieten (echt lievelingseten uit opa's tuin). We hadden voor mijn vader een horloge gekocht en voor mijn moeder vond ik lastiger. Zij wilde ook graag een horloge maar dat is ons niet gelukt. Ze mag er nog een in Nederland kopen, kan ze zelf kiezen. Mijn ouders waren elke dag naar ons huis gereden om de twee konijnen te verzorgen. Geweldig! 
Thuis gekomen is Jasmine ook maar eens gaan inloggen op site van HBO of er nog nieuws was. Ze moet nog wat boeken aanschaffen en ze meldt zich aan voor de introductieweek. Aankomend studiejaar zal voor haar een hele verandering zijn (ook voor ons)!!!
De hele dag door ook nog contact gehad met Sharon. Ze hebben wel een goed hotel maar zitten best 
wel overval ver vanaf. Ze zijn nog een keer met de taxi naar de Outlet Mall geweest. Ze kunnen wel lopend naar Downtown Disney en dat doen ze dan ook wel. 
Ze stuurde de volgende foto's nog:

Uitzicht vanaf hun kamer

Kettingbotsing op deze snelweg (Interstate 4)


Downtown Disney






Ik kreeg 's avonds nog mijn vriendin Suus op de koffie. We hebben heerlijk tot 12 uur buiten gezeten en bijgekletst. Toen ze weg was ben ik naar bed gegaan maar ik kon niet slapen : jetlag?!
Ook nog weer contact met Sharon gehad. Zij vliegen straks weer naar huis via Atlanta. 







1 opmerking:

  1. Welkom thuis. Wat is alles dan weer wennen heh, kleinere auto, kleinere parkeervakken noem maar op. Had Jasmine niet beter toiletartikelen in Amerika kunnen kopen, veel voordeliger toch? Sterkte met de jetlag en bedankt voor je leuke verslag. Ik vond het leuk om mee te lezen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen