zondag 20 juli 2014

Dag 20. Back to Miami

Na het ontbijt toch echt de laatste spullen in de koffers gestopt. Overal paniek omdat de koffers te zwaar zijn dus spullen heen en weer in andere koffers gestopt. Het moet zo maar hoor! We zien wel. De bedden afgehaald en nog een keer gestofzuigd en alles weer netjes opgeruimd. We hebben in dit huis een heerlijke tijd gehad. Om half 11 zijn we Raymon en Sharon gaan wegbrengen naar hun hotel Holiday Inn Lake Buena Vista. Onderweg kwamen we op de Interstate 4 nog wel weer in de file terecht en dat betekende dat we toch ruim een kwartier langer onderweg waren op een route van 20 minuten. Daar hebben we ze bij de ingang afgezet en afscheid genomen. Zij konden pas uiteindelijk om kwart voor 4 naar een kamer en hebben dus van half 12 zitten wachten in de lobby. Ze kregen wel water aangeboden.
Wij weer terug naar het huis alvorens we ook de tank nog hebben volgegooid. De laatste spullen opgeruimd. Afwasmachine aangezet etc. De koffers en de koelbox met ons laatste drinken in de auto en om half 1 zijn we vertrokken op weg naar Fort Lauderdale wat voor Miami ligt. Aangezien het richting Orlando heel druk was hebben we ervoor gekozen om weer via de US27 te gaan rijden. Op zaterdag ook geen last van vrachtverkeer. Deze weg was inderdaad heel rustig vandaag en hebben we goed rustig kunnen rijden.
Deze weg gaat via Lake Wales, Sebring, Lake Okeechobee en Clewiston. Onderweg de volgende foto's nog gemaakt.

Bij dit stuk leek het net aan linkerkant of we in Nederland reden.

Op de weg 75 richting Fort Lauderdale we zijn er bijna!

Om half 5 waren we bij ons hotel Hyatt Place Fort Lauderdale/Plantation. We hebben met 1 stop er dus 4 uur over gedaan en dat viel ons mee. Het laatste stuk hier in de stad was niet echt leuk. Van alle kanten kwamen auto's en moesten we goed kijken welke kant wij op moesten. Maar we zijn er gelukkig gekomen. Morgen nog een druk stuk in Miami van 47 km van ons hotel naar de CAR rental centrum om de auto terug te brengen. Auto rijden in Miami vinden wij dus niet leuk!!

Hier in het hotel zijn we vriendelijk ontvangen en hebben we een mooie kamer gekregen met twee tweepersoonsbedden en een slaapbank. Het eerste wat er moest gebeuren was : de WiFi opzoeken !

Ons uitzicht

Om half zes zijn we naar het restaurant hier op het parkeerterrein gelopen J Alexander's. Het was er erg druk maar we konden nog een tafel krijgen. Het zag er mooi en netjes uit en er liep veel bediening rond viel ons op. Op de kaart staan heerlijke dingen iets duurder als in de buurt van Orlando maar nog goed betaalbaar. We hebben allen heerlijk gegeten en het was weer veel te veel. Jasmine en ik hadden iets met kip, Robbie cheeseburger en Sjaak uiteraard een Steak. Hij kreeg speciaal een groter mes.

Dit was nog een mooie en gezellige afsluiting van deze vakantie. Echt een toprestaurant.
Morgen op vliegveld maar afwachten watvoor eten we kunnen krijgen.
Teruggekomen in het hotel echt drie minuten lopen ben ik beneden in de lobby gaan proberen alvast online in te checken. Dit lukte eerst niet omdat ik nog iets te vroeg was ( mag pas 24 uur van te voren) maar om precies 20.40 uur is het me toch gelukt. Fijn dat we dat alweer klaar hebben. Daarna zo rond kwart over 10 zijn we gaan slapen.

1. Gezellige afsluiting van de vakantie! En voor morgen goede reis!!

2. Bedankt! En we zijn net weer thuisgekomen! Ik zal de lastste dagen ook nog beschrijven in mijn blog.