dinsdag 8 juli 2014

Dag 8. Again Walmart and Texas Roadhouse


's Morgens rustig aan gedaan en weer lekker thuis ontbeten met geroosterd brood, fruit en yoghurt. Aangezien Raymon en Sharon nog nooit bij een Walmart waren geweest wilden ze eerst daar naartoe. Daar aangekomen waren de meiden meteen weer in de ban van de makeup en andere verzorgingsproducten. Ik heb nog wat shirts en een sportbroek gescoord voor weinig. Oh ja en Raymon heeft ook nog een Ipad mini aangeschaft! Ik heb die van mijzelf nog niet in gebruik omdat ik mijn gewone Ipad steeds gebruik, maar Robbie is al erg enthousiast over zijn Ipad mini.
Voor mijn collega's: een iets ander model!

  Na toch wel een tijd daar te hebben rondgelopen terwijl we alles nog lang niet hebben gezien zijn
we weer naar huis gereden. Ik was moe en heb nog even geslapen. We wilden graag eten bij Texas Roadhouse op advies van Anita ( Florida forum) en daar zijn we dan ook om kwart over 5 naartoe gereden. Vlak voordat we weggingen begon Jasmine met dat ze heel erg buikpijn had en liever niet mee wilde. Na wat moeilijk overleg hebb
en we haar thuis gelaten en zijn wij toch gegaan. En wat was het weer druk op de weg echt heel wat anders als bij ons in Meppel. Echt langzaam rijdend zijn we er toch gekomen.  We hebben er heerlijk goedkoop gegeten. De mannen hadden twee soorten vlees met salade en een gepofte aardappel met bacon en wij hadden kip met gepofte aardappel. Robbie had patat. We vonden het wel een beetje 'plakkerig' in het begin. Twee keer nieuwe bordjes voor het broodje vooraf gevraagd omdat deze vies waren maar verder perfect eten daar! Goede tip Anita!



Na het eten weer terug naar Jasmine en nog voor haar bij de Starbucks Strawberry crème gehaald. De dagen vliegen om hier alweer een dag voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten