vrijdag 18 juli 2014

Dag 18. Changing the plans

Het was de bedoeling om vandaag nog een keer naar de Universal parken te gaan maar we waren laat wakker en bij het ontbijt ging het allemaal niet echt soepel dus had ik besloten om dit dan toch maar een dag op te schuiven. Aangezien we wel allemaal wakker waren en Sharon nog een keer terug wilde naar de Florida Mall zijn we daar om 10.00 uur nog naartoe gereden. Robbie wilde niet mee en is thuisgebleven. Om half 11 waren we daar en zijn we richting de Sephora winkel gelopen. Sjaak en ik liepen voorop en gingen voor de grap doorlopen naar de Michael Kors winkel. We deden net of ik een tas van hem zou krijgen (wat ook wel mocht hoor!) Vooral Sharon wilde heel erg graag een tas van dit merk maar ja je moet er wel wat voor neertellen. Bij de sale hadden ze nog hele leuke tassen staan en na lang beraad hebben Sharon en Jasmine daar een tas gekocht. Ze vonden dat ik er ook maar één moest kopen maar ik zie daar het nut niet zo van in. Ik ben ook tevreden met een tas bij de Target voor 32 dollar. Daarna dan toch naar de Sephora winkel voor de laatste aankopen. 
Daarna bij Starbucks nog wat gedronken. En toen Sharon en ik nog gauw naar de Bath and bodyworks gelopen en hebben daar nog wat gekocht. 
Toen maar weer richting de auto gelopen hierbij liepen we door de winkel van Sears en konden we de verleiding niet weerstaan. Ik heb nog een nieuwe portemonnee gekocht en Sharon hele leuke kleding van de Kardashians die nu echt in de sale heel erg was afgeprijsd. Uiteindelijk bij de auto aangekomen en toen snel naar huis. 's Middags nog even gezwommen maar het begon ook alweer te regenen. Om 17.00 uur had iedereen wel zin in eten en zijn we mooi op tijd naar Chilly's gereden. Daar waren we al eerder geweest later op de avond maar dan is er een lange wachtrij. Op tijd eten vinden wij wel fijn. Ik heb daar zie eerste foto gegeten. Het was heerlijk alleen teveel maar Sjaak heeft nog wel ruimte en die heeft er ook één op gegeten. Sharon en Raymon aten dit ook. 
Jasmine en Robbie hebben pizza gegeten. 
En Sjaak een steak! 
De serveerster was een hele leuke vrouw en wij vonden dit restaurant echt wel een topper! 
Hierna nog even langs de Target waar ik ook nog een tas heb gekocht (de 2e deze vakantie) en Robbie nog een Bermuda. 
De kids hebben nog een ijsje gehaald bij Frozen Yoghurt en toen naar huis. Ik heb nog even met Robbie en Jasmine gezwommen. 
Het nieuws over de vliegtuigramp is ook bij ons binnen gekomen en de schrik zit er goed in. We leven heel erg mee met al die mensen die een dierbare zijn verloren! Wat een drama! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten