zondag 6 juli 2014

Dag 6. It almost went wrong

Onze zesde vakantiedag was een rust en relaxdag hadden we bedacht. Ik was al weer vroeg wakker, het is dan ook niet anders als thuis. Om 5.00 uur zat ik mijn blog al bij te werken. Ik zal dat denk ik ook elke morgen hier gaan doen.
Jasmine en Robbie waren ook al op tijd wakker en nadat we lekker buiten hebben ontbeten. Was het alweer weer zwemtijd. Ik heb onder tussen nog wat wassen gedraaid. Lekker handig dat dit huis van alle gemakken is voorzien. Er is ook een droger maar ik kan de was in de garage ophangen en daar is het zo droog. Niet nodig dus! Ik kwam er wel achter dat er nog droge was in de droger zat die ik dan ook maar braaf heb opgevouwen en in de kasten heb gelegd.
Het huis bevalt ons goed en zo'n huis thuis lijkt ons ook wel wat. Wat een luxe ieder zijn eigen badkamer. Vandaag ook een poging gedaan om mijn kleur wat bij te werken. Wat warm zeg en dan tussendoor maar weer afkoelen in het zwembad.
We wilden uiteraard graag voetbal kijken en eindelijk hadden we op de zender ABC de wedstrijd België en Argentinië gevonden dus daar zou Nederland ook wel op komen dachten wij. Die wedstrijd werd om 16.00 uur hier gespeeld. Om half 3 bedacht ik dat ik toch nog even naar de Publix wilde 10 minuten rijden hier vandaan. Ze hadden de Mountain Dew in de reclame en aangezien we vanaf zondag hier met zijn zessen zijn komt het wel op. Jasmine wilde niet mee en bleef thuis. Wij gauw Betty weer aangezet en die bracht ons bij de Publix. We hebben nog maar 10 flessen à twee liter meegenomen. Water hebben we nog genoeg op voorraad daar hadden we al eerder heel veel van gekocht. Met die warmte gaat er heel wat vocht doorheen!  Nog wat watermeloen en shampoo en
toen waren we ook wel weer klaar. Snel naar huis want 'De Wedstrijd' zou zo beginnen!!
Tja en toen ging bijna mis! Ik dacht dat ik het beter wist dan Betty en gaf aan dat we wel een afslag eerder konden nemen en dat ging dan nog wel goed, maar we kwamen van de andere kant om onze wijk in te rijden. Komt er oude mevrouw daar net uitgereden en die gooit de auto er zo voor! Sjaak
reageerde gelukkig snel door te remmen en bij te sturen en de auto's raakten elkaar dan ook net niet.
Ik zag dat die mevrouw ook erg geschrokken was maar ze reed gewoon weg. Ik had de hartklopping in de keel zitten! Sjaak de rust zelve reed ook weer door en via een kleine omweg waren we net voor vieren thuis.

Volgende probleem de wedstrijd was niet op de zender waar we 's middags de wedstrijd van België op zagen. Robbie is gauw verder gaan zappen en toen kwamen we op een Spaanstalige zender en daar werd de wedstrijd uitgezonden. Pffff! Met wat drinken en wat chips naar de wedstrijd gekeken. En zoals jullie allen natuurlijk weten, was het een zeer spannende wedstrijd tot aan het eind. Robbie is daarna in zijn oranje shirt het zwembad ingesprongen en heeft keihard zitten joelen. We zitten hier echt tussen de Afro Amerikanen en ik weet niet of die de wereldkampioenschappen voetbal wel volgen. Dus helaas voor hem geen reactie!
Morgen is nu eigenlijk vandaag 6 juli komen Sharon en Raymon aan in Orlando. Ik heb al gezien dat ze iets later zijn vertrokken en dat ze 20 minuten later aankomen in Detroit waar ze een tussenlanding hebben.
De volgende vlucht naar Orlando moeten ze kunnen krijgen lijkt mij. Ik moet zeggen dat ik het allemaal heel spannend vind en zal blij zijn als ik ze vanmiddag zie op het vliegveld in Orlando.

Ik zie dat de blog door veel mensen wordt gelezen en zou het fijn vinden als jullie een reactie achterlaten bij de opmerkingen. Alvast bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Zo alle dagen weer bijgelezen, heerlijk is zo'n villa toch, daar word je elke dag blij van. We zijn ook aan het aftellen, maar intussen vermaak ik me prima met alle blogs lezen. Veel plezier vandaag, gr Esther (FF)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zojuist ook even al jullie belevenissen gelezen. Heerlijk inderdaad zo'n villa met zwembad. Wij zijn nu aan het aftellen en de laatste voorbereidingen aan het doen. Vanaf de 14e is het zover en gaan we net als jullie geniet van Florida. Veel plezier nog en we proberen bij te blijven met lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mijn blog leest, ik heb die van jullie ook allemaal gelezen sinds vorig zomer!

      Verwijderen