zondag 13 juli 2014

Dag 13. Gatorland and the last Dutch soccergame

Vandaag was het de dag niks moet alles mag. Bij het kopen van de tickets eerder deze week hadden Sharon en Robbie al aangegeven niet mee te willen naar Gatorland en zijn we dus vanmorgen met z'n vieren die kant op gereden. Daar aangekomen om half 11 stond er al een hele rij voor de kassa. Wij hadden al kaartjes en konden zo doorlopen.

 
Nou je raadt het al hier kun je veel alligators zien.en nog wat andere dieren. Het is niet zo'n groot park maar wel mooi aangelegd. We hebben daar rustig rondgelopen en twee shows gezien. Het was heel erg warm een sauna is er niks bij; zweten! 










Om half 3 waren we alweer thuis en konden we heerlijk afkoelen in het zwembad. Om 4 uur wilden ze toch ook wel weer voetbal kijken dus de tv maar weer aangezet. Ik heb zelf lekker op bed gelegen en een beetje geslapen. Op het menu stond vandaag pizza. Bij Cici's kun je een bepaald bedrag betalen en dan zoveel als je wilt stukken pizza halen. Hier vlakbij zit zo'n tent en daar zijn ze naartoe gegaan om te eten, ik voelde me niet helemaal lekker en wilde geen eten hebben. Toen ze thuis kwamen hadden ze nig wel een yoghurt ijs voor me meegenomen. 


2 opmerkingen:

  1. Hé vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk knap je snel weer op en kunnen jullie weer lekker genieten met z'n allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij viel het mee maar Sharon onze oudste is echt wel grieperig! Hopelijk gaat het vanaf nu beter! Bedankt voor je reacties elke keer!

    BeantwoordenVerwijderen