vrijdag 25 juli 2014

Dag 24. Just a Wednesday

Vanmorgen nog met mijn vriendin en twee van haar kinderen naar Staphorst geweest naar Staphorster dagen maar dat viel erg tegen. We waren snel weer thuis en hebben bij haar thuis koffie gedronken. Daar kreeg ik ook een belletje van de tandartspraktijk waar ik om half 3 een afspraak had. Zij vroegen of ik in de buurt was en of ik meteen kon komen. Nou ik was echt dichtbij en ben er maar heengereden.
Tijdens de heenreis is er een stukje van de vulling afgebroken en dat is toch wel iritant omdat er eten aan blijft haken. Ik vermoed dat dit door het keiharde broodje van Air France is gekomen! Nou de vulling is weer gerepareerd gelukkig.
Daarna maar naar huis gereden en nog wat spullen opgeruimd. In iedere geval Robbie zijn kamer weer een goede beurt gegeven en wat kleren weggedaan.
's Avonds vroeg naar bed gegaan maar door de jetlag kon ik niet meteen slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten