maandag 7 juli 2014

Dag 7. Raymon and Sharon are landed in Orlando

Helaas kan ik nog steeds niet langer slapen (niet anders dan thuis). Vanaf  2.00 uur begin ik al de vluchten van Raymon en Sharon te volgen en af en toe slaap ik nog een beetje. Voor het slaapprobleem wil ik hier nog goede melatonine tabletten kopen. Via het Floridaforum heb ik al wat tips opgeschreven maar deze heb ik nog niet kunnen vinden. We gaan vandaag ook weer lekker rustig ontbijten en al wat later dan de eerdere dagen. Rond 12.00 uur vertrekken we omdat we eerst nog naar de Applestore in de Florida Mall toe willen gaan. Robbie wil graag een Ipad mini kopen die hier 299 dollar kost. Op de Interstate 4 was het erg druk dus konden we alleen langzaam rijden en ging het dus totaal niet snel. Het werd al wat later waardoor ik dacht dat het misschien beter was om richting het vliegveld te rijden. Want ja daar wilde ik niet te laat aankomen. Op een gegeven moment begon de lucht weer te betrekken en kwam de regen met bakken uit de lucht met daarbij echt hevige onweer. Op dat moment reden we net langs een Walmart en zijn we toch maar van de weg afgegaan. Jasmine had ook alweer hevige trek! Bij de Walmart hebben we eerst toch nog even bij de Ipad mini daar gekeken. Daar waren ze nog goedkoper en met tax nu maar iets van 265 dollar. Robbie en ik hebben er allebei één gekocht. Verder nog wat kleine boodschappen gehaald en we hebben daar bij de Mc Donalds een broodje gekocht. Rond half 3 zijn we dan toch echt naar het vliegveld gereden. We hebben nog even moeten rondrijden om een een plek te bemachtigen voor de auto en toen konden we op zoek naar de hal waar Raymon en Sharon zouden aankomen. Dit was goed te doen en omdat ze in Detroit al door de douane zijn geweest, konden ze hier zo doorlopen. Wij stonden ze bij de bagageband al op te wachten. Ze hadden twee goede vluchten gehad en hadden ook nog goed kunnen slapen in het vliegtuig. Nadat we de koffers hadden gepakt, begon de zoektocht naar onze auto. Wat een doolhof daar. Uiteindelijk is dat ons ook weer gelukt!
Op de terugweg kwamen we in de buurt van de Florida Mall en zijn we toch ook nog daar naartoe
gereden. Eerst weer op zoek naar wat eten wat nu lustte Sharon wel wat. Bij de Foodcourt was het
nog steeds druk maar we hebben een plekje gevonden. Na het eten zijn de meiden in een rap tempo
gaan shoppen bij de Mac, Victoria Secret en Bath&Bodyworks. Sharon haar creditcard heeft zijn diensten al bewezen.





Ik heb nog een scrub voor mijn gezicht gekocht en toen zijn we toch maar naar huis gereden. En nog steeds was het druk op de weg.  


Thuis zijn de kids nog even het zwembad in gesprongen en hebben we nog even wat nagepraat. Om 21.00 uur gingen Raymon en Sharon toch echt wel naar bed en ik niet veel later!



5 opmerkingen:

  1. Leuk verslag! Als je Melatomine 10 mg wilt kopen kan dat bij Target. Ga je lekker van slapen! Ze hebben ook potjes van 3 mg en 5 mg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien dat je nu beter slaapt nu iedereen er is :)
    En de mini i pads zijn super onze kids zijn eraan verslaafd.( en wij ook!!!!!)
    Heerlijk ff geshopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig het hele gezin compleet!
    En ook ik wil kijken of ik een Ipad kan scoren :)
    We moeten nog 2 weekjes geduld hebben.
    Have fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al wat gekocht bij Publix inmiddels maar wil ook nog wel even bij Target kijken. Een goede voorraad mee naar huis. Eén van de kids gebruikt het regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen