maandag 18 juli 2016

Dag 10. Titanic, the artifact exhibition en The Orlando Eye

Gisteravond hadden we besloten om naar Titanic the artifact exhibition te gaan. Robbie en Jasmine wilden niet mee en zijn thuis gebleven. Om goed kwart voor 10 zijn we richting International Drive vertrokken. Het was al wel druk op de weg maar we konden goed doorrijden. Bij het Titanic 'museum' aangekomen was het daar heel erg rustig. We hebben daar een uurtje rondgelopen. Je wordt meegenomen vanaf de haven totdat het schip tegen de ijsberg vaart. Je loopt door het schip en het verhaal heen. Als entreeticket krijg je een boardingpas met een naam van een officiële passagier van het schip destijds. Met daarop allerlei gegevens van dit persoon. Aan het eind kun je dan lezen op een bord of je het hebt overleefd of niet.
We vonden het alle vier wel leuk om eens gezien te hebben.  Vooral bij de beroemde trap te staan was wel bijzonder.

Daarna zijn we naar the Orlando Eye gereden. Ik durfde daar echt niet in en heb beneden in de hal gewacht.

Ze hoefden niet echt lang te wachten voordat ze konden instappen. Bovenin kon je o.a Universal studios, Seaworld, Disneyparken en het vliegveld zien. Het was ook mooi helder weer dus dat scheelt. Zelfs onze huurauto hebben ze op de foto gezet ( de grijze hieronder op de foto).

's Middags weer heerlijk genoten van het mooie weer bij het zwembad.

Het avondeten hebben we bij KFC genuttigd. Hier wilden de kids heel graag eten en stond dus ook op onze to do list. De meningen hierover zijn wat verdeeld. Het stonk er best wel en dat bevordert de eetlust nou niet bepaald. Met onze refill zijn we weer naar de auto gelopen. Best bijzonder nog steeds hier dat je maar één keer drinken hoeft te betalen en daarna nog zo vaak als je wilt je beker  mag navullen.

Daarna naar de Aldi voor wat boodschappen o.a brood. En daarna ook nog even naar de Walmart voor wat andere boodschappen. Tegen 9.00 pm waren we weer thuis. De kids zijn het zwembad nog ingesprongen. Het was nog heerlijk warm.

1. Zo wat knap van je om daar ook te rijden.
    En weer een leuke dag gehad ziet er leuk uit daar bij de Titanic!!
    Maar de laatste foto met de voetjes in de lucht bij de pool is ook niet verkeerd..