zondag 17 juli 2016

Dag 9. Even relaxen

Vandaag stond er niks op de planning. Rustig ontbeten en daarna al vroeg bij het zwembad gelegen en gezwommen. Tegen 01.00 pm gedoucht en toen wilden de meiden even bij de Target shoppen. Sjaak was heel erg moe en lag lekker te slapen. Lopend is zo NIET Amerikaans dus.......

Aangezien Sjaak en ik de enige zijn die in de huurauto mogen rijden, moest ik het dan toch maar eens gaan proberen. Ik heb hier nog nooit gereden en ben in Nederland al een gevaar op de weg! Eerst van Raymon een spoedcursus automaat rijden gehad hier in de wijk. Dat ging redelijk goed. Robbie wilde ook nog een rondje met me rijden en toen had ik wel genoeg vertrouwen om met de meiden naar Posner Boulevard te gaan. Sharon was dit jaar nog niet bij de Target geweest en wilde daar graag naartoe. Ik vond het best eng, maar het is maar een klein stukje en het ging eigenlijk best goed.
Na de Target nog even naar de Dollar tree en toen weer naar huis.

Inmiddels was het half 5 en Sjaak had wel zin in wat. Hij had alleen ontbijt gehad. Aangezien het ook zaterdagavond is verwachten we wel drukte bij de restaurants en besloten dan ook om vroeg te gaan eten. Op naar Chili's richting Clermont. Er zit er ook één dichterbij in Championsgate maar daar is het altijd heel erg druk. Waar we nu naar toe gingen was dat vast minder erg. En inderdaad om 7.30 pm was het bij dit restaurant mooi rustig en konden we zo aan tafel. Je kunt hier ook mexicaans eten en dat was heerlijk. Sharon, Raymon en ik gingen voor een burrito, Jasmine ging voor de zalm en Sjaak en Robbie voor een burger. Robbie had een menu met 3 gerechten voor 10 dollar. Hij kreeg dus ook nog een Molton Chocolate Cake na en die we hebben gedeeld met z'n allen.


De kids wilden graag een ijsje en toen zijn we naar de bezinepomp RaceTrac gereden waar je Yoghurt ijs kan tappen. Thuisgekomen begon de lucht alweer te betrekken. Het weer kan hier heel snel veranderen en we hebben een goede onweersbui gehad.


We zaten lekker onder het afdakje buiten en hebben een spelletje gedaan met de naam Skip Bo. Gezellig en tegen 10.00 pm wilden de meesten wel weer slapen. Jasmine sliep zelfs al. 


12 opmerkingen:

  1. Het is altijd even wennen om daar in zo'n grote auto te rijden, maar als je eenmaal gewend bent, is het ideaal om alleen op pad te kunnen 😉. Chili's hebben we nog nooit geprobeerd, ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer hoor in de auto rijden. Ik heb het nog niet aan gedurfd daar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik nu ook nog maar een kort ritje hoor! Zo op de I4 durf ik nog niet aan.

      Verwijderen
  3. Ik vind het heerlijk om daar te rijden! Het is zoveel relaxter dan in Nederland! Even lekker met de meiden op stap heerlijk toch! Lekkere dag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal goed dat zelf rondrijden, kun je lekker met de meiden op stap! Chili's ziet er goed uit en zeker voor een menu van $10 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh dat is even wennen dan ja, het rijden. Vind het ook elke keer weer doodeng als ik de huurauto heb opgehaald. Maar went ook wel snel gelukkig. En ze rijden daar veel relaxter idd dan in Nederland, erg fijn.
    heerlijke dag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cindy ik lees ook altijd jouw blog en heb zo'n bewondering voor je. Zo knap om hier alleen te rijden! Weet je vooral de andere weggebruikers zijn niet te vertrouwen. Ze zijn allemaal met hun mobiel bezig.

      Verwijderen
  6. Eitje rijden daar toch, just stay on your lane and relax ;)
    Shopped en lekker eten, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha dat relaxt ging bij mij nog niet helemaal op. Maar het begin is er.

      Verwijderen