maandag 25 juli 2016

Dag 17. Zo maar weer een vakantiedag voorbij

Vandaag stond er eigenlijk niks op de planning. We hebben wat gezwommen en in de zon gelegen. Ik had best wel hoofdpijn en heb ook nog op bed gelegen. Het weer was 's middags ook wat minder. Jasmine maakte mij op gegeven moment wakker want er was een pakketje gebracht. Op zondag dat verwachten wij niet. Maar hier kan dat dus wel. Jasmine en ik hadden vrijdag online allebei een telefoonhoesje en ik nog een Ipadhoes besteld bij snugg.com en die werden gebracht.

Jasmine wilde een nieuw hoesje voor haar Iphone en zat op de site van Walmart te kijken. Daar zag ze een mooie lederen van het merk snugg. Ik ben toen gaan googlen op dat merk en vond een site van dat merk zelf waarbij de verzending ook sneller kon. Ook vond ik nog een kortingscode zodat we voor het verzenden en de tax niet hoefden te betalen. Ik heb ook meteen een hoesje voor mijn Samsung mobiel en mijn Ipad besteld. De hoesjes zijn alle van leer en zien er heel mooi en stevig uit. We zijn er heel erg blij mee!

Hierna ben ik een stuk gaan wandelen. Hier verderop zit het Central FloridaVisitors information center waar ik nog nooit ben geweest en daar wilde ik wel eens kijken. Daar aangekomen ben ik eerst doorgelopen naar achteren waar een klein terras met vijver zat. Heel klein maar mooi aangelegd.


Binnen hebben ze ook nog een een kleine tentoonstelling over beroeemde sporters uit Florida. Heel keuk om even te zien. Ze hebben o.a veel sportkleding en attributen die deze sporters hebben gedragen en gebruikt. 

Ik heb daar nog wat informatiefolders gekregen en ben toen weer teruggelopen. De lucht begon ook donker te worden. Bij de ingang van de community nog wat foto's gemaakt van aparte planten en bomen. En toen ik bijna thuis was begon het al re regenen. 

Om 17.00 uur zijn we richting Haines City gereden om te eten. We waren deze vakantie nog niet bij de Mc Donalds geweest dus hebben we daar gegeten. Daarna nog boodschappen gehaald bij de Walmart. Daar hebben we toch ook wel twee uur rondgelopen en dan hebben we nog lang niet alles gezien. Uiteraard is er niet alleen voedsel en drinken de kar in gegaan! We hebben voor Sjaak ook maar alvast een rugzak gekocht om extra handbagage mee te nemen.
Terug bij de auto zagen we deze mooie lucht op het parkeerterrein.



En hier sluiten we alweer een vakantiedag mee af!

6 opmerkingen:

  1. Bedankt een goede tip van de hoesjes!!!
    Heerlijke relaxdag toch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja we zijn heel erg blij met de hoesjes. Goede keuze !

      Verwijderen
  2. Lekkere dag en wat een goed idee van die hoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag! En ja, kan ook uren rondlopen bij de Walmart, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dag weer, maar wat gaat de tijd snel! Geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen