woensdag 27 juli 2016

Dag 19. Genieten van de zon, Chili's en Winter Garden

Ik heb nog geen puf om te bloggen! Komt later wel!

Hier toch nog een kort verslag van deze dag. Op deze dag hebben we rustig aan gedaan. 's Middags nog even een potje Skip Bo gedaan bij de pool. En yes ik heb weer gewonnen!

Voor het avondeten zijn we naar Chili's richting Clermont op de Highway 27 gereden. Hier hadden we eerder ook al eens gegeten deze vakantie en dat was goed bevallen. Deze Chili's is een stuk rustiger dan die bij de Champions Gate. We hebben allen weer heerlijk gegeten! Ik las op Het Florida Forum dat niet iedereen enthousiast is over deze keten, maar bij ons is hij toch één van de favorieten samen met Manny's Chophouse en Texas Roadhouse.

Hierna wilde ik nog bij de Marshalls in Winter Garden kijken of ze daar nog een mooie tas voor me hadden. Via Clermont zijn we hier naartoe gereden. Onderweg eerst nog maar weer getankt! Wat een mooie omgeving en wat een mooie huizen worden daar gebouwd! Prachtig!

Bij de Marshalls hadden ze helaas geen mooie tas voor mij. Robbie heeft een Powerbank gekocht en Sharon een zonnebril. Eigenlijk wilden we hier nog wel meer winkels bekijken maar Sjaak wilde ook wel naar huis terug. In het verslag van morgen kun je lezen dat we nog een keer naar Winter Garden zijn gereden.

Via de tolweg 429 waren we na een half uur rijden weer thuis.

7 opmerkingen:

  1. haha, bedankt voor de update, maar je hebt gelijk je mag ook een dagje rust hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja toch nog maar even een kort stukje geschreven over deze dag! Is dat ook maar weer klaar.

      Verwijderen
  3. Chilli's is ook een van onze favorieten. Ik vind de taco's best lekker en als je er groentjes bij wil zoals ik is dit geen probleem en heb in mei ook de biefstuk met asperges en tomaatjes gegeten en deze was heerlijk.
    Zonde dat je geen tas gevonden hebt maar blijven zoeken ik heb zo een heel deel marchall winkels gedaan en uiteindelijk mijn gedacht gevonden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Chili's aan de 27 is ook onze favoriet. Heerlijk eten voor weinig! Verschilt heel erg per vestiging hoe goed die is en die bij Champions Gate vonden wij ook enorm tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Chilli's hier ook wel favoriet, vooral hun fajita's :D jummie!!

    BeantwoordenVerwijderen